Aktualności

04 czerwca 2019 13:42 | Aktualności

Kaszuby - Gołuń

W dniach od 27 do 31 maja uczniowie Naszej Szkoły przebywali na Zielonej Szkole w Gołuniu – małej miejscowości położonej na Kaszubach, nad jeziorem Wdzydzkim, pośród lasów na terenie Parku Karajobrazowego. Opiekę nad uczniami sprawowali p.Jolanta Sierota, p. Dariusz Skulimowski i p.Kamil Cieślak.

Wyjechaliśmy wcześnie rano, aby jak najwięcej czasu poświecić na świetną zabawę.

Na miejscu przywitała nas grupa animatorów, którzy opiekowali się Nami przez cały pobyt na Zielonej Szkole.

Po przepysznym obiedzie, rozpoczęliśmy nasz pobyt od zajęć integracyjnych tuż nad brzegiem jeziora.Mogliśmy lepiej poznać naszych instruktorów, a oni mogli poznać nas.

Jeszcze tego samego dnia uczestniczyliśmy w zajęciach tanecznych pod hasłem – JUST DANCE. Uczniowie rywalizowali ze sobą tańcząc do wybranych układów choreograficznych.

Drugi dzień wycieczki przywitał nas deszczem, ale to nie przeszkodziło nam w dobrej zabawie. Tego dnia uczestniczyliśmy w zajęciach z łucznictwa, tenisa ziemnego, a także pływaliśmy na rowerkach wodnych. Pomimo niesprzyjającej aury udało nam się jeszcze rozegrać mecz w piłkę ręczną plażową, oraz zagrać w grę terenowo-strategiczną Gra o Tron.

Tuż po kolacji  wspólnie z naszymi animatorami, udaliśmy się do pobliskiego lasu aby rozegrać grę terenową Flaga. To był deszczowy, ale pełen wrażeń i pozytywnych emocji dzień.

Kolejnego dnia zmieniła się pogoda i od rana świeciło piękne słoneczko. Od rana graliśmy w Softballa, Baloniadę, po południu bawiliśmy się w podchody, a dzień zakończyła długo wyczekiwana dyskoteka.Zmęczeni, ale szczęśliwi wyczekiwaliśmy kolejnego dnia naszej przygody.

To był dzień najlepszy z najlepszych. Od rana starsza grupa grała w tenisa ziemnego, a grupa młodsza tańczyła zumbę, jednak najwięcej wrażeń dostarczyły rozgrywki łucznicze ARCHERY TAG. Po obiedzie wyruszyliśmy na spływa kajakowy po Jeziorze Wdzydzkim. Ten wyjątkowy dzień zakończył się ogniskiem z pieczeniem kiełbasek. Wspólnie bawiliśmy się przy ognisku, były tańce i wspólne śpiewanie. Podziękowaliśmy naszym animatorom za wspólną zabawę i cudownie spędzony czas wręczając im drobne upominki.

To już ostatni dzień Naszej wycieczki. Tuż po śniadaniu pożegnaliśmy się z naszymi instruktorami.

Otrzymaliśmy pamiątkowe dyplomy oraz gadżety robiliśmy wspólne zdjęcia i ze łzami w oczach wyruszyliśmy w drogę do domu..

Aby jeszcze raz móc zobaczyć całą piękna okolicę w której spedzilismy te kilka dni weszliśmy na pobliską wieżę widokową i podziwialiśmy piękne widoki Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego. W drodze powrotnej odwiedzilimsy jeszcze Toruń, po którym oprowadził Nas przewodnik. Poznaliśmy historię miasta i jego najważniejsze zabytki. Jeszcze tylko zakup pamiątek i mogliśmy wrócić do domu.

Dla najstarszych uczniów była to ostatnia Zielona Szkoła w której wspólnie uczestniczyli.To był piękny czas…będziemy wracać do nich w Naszej pamięci…