16 grudnia 2017 06:49 | Aktualności
Regulamin Konkursu
1.Organizator: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zielkowicach
2.Cele konkursu:
- rozbudzenie aktywności twórczej,
- kształtowanie wrażliwości literackiej i estetycznej,
- budowanie pozytywnego wizerunku społeczności szkolnej,
- zebranie informacji do monografii szkoły.
3. Tematyka: praca literacka nawiązująca do historii i osobistych przeżyć związanych
ze szkoła.
4. Forma pracy: dowolna np.: kartka z pamiętnika, wspomnienia, wiersz.
5. Kategorie wiekowe:
I kategoria - absolwenci
II kategoria - rodzice
III kategoria - uczniowie klas V – VII
6. Termin i miejsce składania prac:
Konkurs będzie trwał od 15 grudnia 2017r. do 10.02.2018 r.
Prace należy złożyć w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zielkowicach
lub przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail szkoły: spzielkowice@op.pl
7. Zasady konkursu:
- każdy uczestnik może dostarczyć tylko jedną pracę,
- prace mogą być napisane komputerowo lub odręcznie, ale czytelnie,
- prace konkursowe należy podpisać: imię i nazwisko (również panieńskie), rok ukończenia
szkoły,
- prace pozostają do dyspozycji organizatorów i nie będą odsyłane do autorów,
- zastrzega się prawa do ewentualnej publikacji w przygotowywanej przez szkołę monografii,
- prace zbiorowe nie będą podlegały ocenie.
8. Kryterium oceny prac będzie oryginalny, interesujący sposób przedstawienia tematu. Nadsyłając pracę jej autor wyraża jednocześnie zgodę na publikacje i przetwarzanie danych osobowych. Najciekawsze prace zostaną opublikowane w monografii szkoły.
Zachęcamy do udziału w konkursie:
Organizatorzy
Portal odwiedziły 620272 osoby
Aktualnie przebywają 2 osoby