Chodźcie i bawmy się! Przedszkolaki i tym razem obejrzały ciekawy film z postaciami Baby Beetles. Po jego zakończeniu chętnie opowiadały, kto czym się bawił, w tym odcinku. Następnie czworo dzieci usiadło na krzesełkach i trzymając maskotkę z postacią jednego z Baby Beetles zapraszało pozostałe dzieci, machając do nich ręką. W tym czasie, reszta grupy siedziała na pufkach i cierpliwie oczekiwała na swoją kolej. Podczas słuchania piosenki uczestnicy zabawy pojedynczo podchodzili do czwórki dzieci odgrywających role żuczków i stając za nimi wspólnie śpiewali piosenkę Hello, hello! Come and play! Come and play with me! Na koniec wszyscy przenieśli się do stolików aby móc pokolorować zaproszenie. Na pustej huśtawce przedszkolaki starały się również narysować osobę, którą chciałyby zaprosić do wspólnej zabawy. Wszyscy świetnie się spisali.
Tydzień 12
Kocham Cię. Wkroczyliśmy w czwarty tydzień z Ring Ringiem w zupełnie innym nastroju. Tydzień ten był pełen miłości bowiem dominowało słówko znane nam wszystkim dorosłym i często powtarzane "I Love You". Dzieci obejrzały film następnie naśladując nauczyciela układały ze swoich paluszków serduszko. Po wysłuchaniu piosenki opowiadały w języku ojczystym kogo kochają najbardziej. Zadaniem dzieci było pokolorować serce i wręczyć osobie, którą kochają.
Tydzień 11
Jestem smutny. Ten tydzień zaczęliśmy od obejrzenia filmu i rozmowy o tym kiedy jesteśmy smutni. Dzieci pokazywały jak wyrażają smutek mimiką twarzy. Następnego dnia przedszkolaki usiadły przy stolikach i kilkukrotnie wysłuchując piosenki wykonywały zadanie, które polegało na pokolorowaniu dwóch min Ring Ringa (wesołej i smutniej). W trakcie wykonywania tego zadania usłyszeć można było od dzieci słowa piosenki (sad). Wszyscy otrzymali pochwałę w formie naklejki. Grupa Sówki - Kolejny rozdział za nami Pięć ciastek , kluczowe słowa w tym rozdziale to: count, 1,2,3, 4, 5,, cakes, I can…, I can count to five! This cakke is for… Eggs, please. Dzieci liczyły i kolorowały ciasteczka.
Tydzień 10
Szczęśliwy! W drugim tygodniu z naszym Żuczkiem Ring Ringiem poznaliśmy piosenkę "Happy I am Happy!". W kolejnym dniu dzieci obejrzały film, w którym Żuczek zachęcał do poznawania słówka happy. Podczas zabawy wykorzystane zostały emotki, które przedstawiały uśmiech, radość. Na podsumowanie tygodnia przedszkolaki śpiewały piosnkę utrwalając nowo poznane słowo. Grupa Sówki Kolejne zmagania z językiem angielskim upłynęły przy smaku jabłek. Kluczowe słownictwo w tym rozdziale to: apples, like…fly, squirrel, shoo! shoo! shoo! . Natomiast w rozszerzonym dziale Jabłka dzieci rozszerzyły zakres swojego słownictwa o następujące słowa i zwroty: he likes…she likes… . Don t sit on me! Helping. Dzieci wykonały karty pracy , śpiewały piosenkę I like apples i gestami naśladowali zrywanie i rzucanie jabłek do koszy. Ciekawe zabawy były z natrętną muchą, którą dzieci próbowały odgonić słowami Shoo! Shoo! Shoo!.
Tydzień 9
Ostatnia przygoda z postacią Zooma zakończyła się słowami „go” i „stop”. Dzieci uważnie obejrzały bajkę i chętnie wysłuchały nowej piosenki, która następnie posłużyła do zabawy w kole. Przedszkolaki z łatwością wykonały kolejne zadanie, polegające na pokolorowaniu dwóch znaków według wzoru „zielone i czerwone”. Wiele radości sprawiła im zabawa muzyczno-ruchowa pt. „Korek uliczny”, podczas której wykorzystano kartki obrazkowe „go” i „stop”. Dzieci podążając wężykiem radośnie poruszały się w rytm piosenki. Na zakończenie dokonano, krótkiego powtórzenia dotychczas poznanych słów i zwrotów. Aktywne dzieci zostały nagrodzone naklejkami.
Tydzień 8
Tu jestem! Na początku tygodnia dzieci zapoznały się z krótkim filmem po czym zaczęły wspólną zabawę z kartami przedstawiającymi żuczki chowając je za pudełkami. Podczas gdy żuczki wyskakiwały zza pudełka dzieci wypowiadały słowo ,,Peepbo!” Kolejnym etapem zajęć była zabawa przy piosence ,,Peepbo! Here I am”!. Dzieci usiadły w kole ze zwieszonymi głowami na słowo ,,Peepbo” podnosiły głowy po czym wskazywały palcem na siebie gdy słyszały tekst: ,,Here I am”. Następnym zdaniem było wykonanie karty pracy zawierającej ukryte żuczki, zadaniem dzieci było ich odnalezienie i zaznaczenie. Tydzień 8 zakończyliśmy wspólną zabawą w kręgu odnajdując karty z postacią żuczka ukryte pod pudełkami. Grupa Sówki- Tydzień siódmy i ósmy Pociąg. Poznane słownictwo i zwroty: jump, nod, clap, train, head, what s that? oraz ican see. Sówki śpiewały piosenkę naśladując pociąg oraz wykonały karty pracy. Poznane zwroty pozwoliły dzieciom przygotować się do szkolnej zabawy choinkowej, nawiązaliśmy do przyjęcia urodzinowego Toma oraz bawiliśmy się w skaczące żabki używając poznanych terminów np. Jamp!, Jamp!.


Tydzień 7
Chowam się Grupa po obejrzeniu krótkiego filmu zaczęła wspólną zabawę w kole przy piosence Shshsh! I am hiding! Boo!. Zabawa polegała na zakryciu twarzy rękoma i staniu nieruchomo, następnie przy słowie ,,Boo” dzieci odsłaniały twarz. Kolejnym zadaniem dzieci było odnalezienie w sali miejsca, gdzie mogą się schować i wyskoczyć z kryjówki mówiąc słowo ,,Boo”. Następnie grupa wykonała prace plastyczną przy stoliku polegająca na pokolorowaniu Baby Beetles chowających się w skrzyni. Zabawy przy piosence powtarzane były codziennie przez cały tydzień.
Tydzień 6
Słowa poznane przez dzieci w tym dziale to: jump , clap . Naszą przygodę z nowymi słówkami rozpoczęliśmy od rozmowy :„Kiedy klaszczemy ? ” Biliśmy brawo każdej osobie, która odpowiedziała prawidłowo. Następnie przedszkolaki obejrzały film , wsłuchując się w nowo poznane słówka. Powtórne obejrzenie filmu sprawiło , że dzieci podskakiwały słysząc słowo jump i klaskały (clap) razem z bohaterami filmu. Jak już się rozruszały, postanowiły poskakać po liściach lilli wodnej, które pokolorowali . Jedna osoba skakała , pozostali klaskali- w rytm muzyki. Wszystkie dzieci zostały pochwalone za wykonanie zadania. Grupa Sówki- Za nami piąty i szósty tydzień zabaw z językiem angielskim. Poznaliśmy Psa i żabę . Nowe słownictwo i zwroty: Dog coin, frog, in,out. Były zabawy z użyciem zwrotów „in” i „”out”. Dzieci ćwiczyły ruchy naśladujące żabę(frog), i psa(dog), kucanie jak żaba i wyskakiwanie w górę z palcami dłoni ułożonymi w kształt psich pazurów. Słownictwo rozszerzone: thank you, bye bye. Były i nagrody (naklejki) szczególnie dla tych ,którzy najbardziej się starali.

Tydzień 5
W tym dziale przedszkolaki poznały słówka :Dance, Down, up, round! Nowe słówka wprowadzone zostały podczas gimnastyki porannej, dzieci pokazywały w miejscu cztery rodzaje ruchu: (ramiona) do góry i w dół, obracaj się dookoła, tańcz. Zajęcia rozpoczęły się od obejrzenia filmu, po którym nastąpiła rozmowa na temat treści- w języku ojczystym. Kolejnym punktem zajęć było ponowne obejrzenie filmu, przedszkolaki próbowały śpiewać słowa lub zwroty z piosenki. Następnie grupa została podzielona na trzy części: „w górę”, „w dół” i „dokoła”. Zadaniem każdej grupy było uważne słuchanie i reagowanie na swój znak . Na słowo dance wszyscy tańczyli. Przedszkolaki miały wiele radości podczas tych zajęć.
Tydzień 4
Z pewnością ten tydzień przyniósł przedszkolakom wiele radości. Dzieci obejrzały kolejny film z serii Baby Beetles. Następnie powtarzały gesty i działania Zooma śpiewając na ile potrafią słowa nowo poznanej piosenki „I can walk, but it is fun to run! I can run. I can zoom. Then I stop!”. Posłużyła ona także do wspólnej zabawy. Część dzieci utworzyła krąg i siedząc nieruchomo prezentowała sun a reszta grupy podążając za wychowawcą krążyła coraz to szybciej, w raz z maskotkami Baby Beetles dookoła kręgu naśladując birds. Wtym tygodniu zadaniem dzieci było zaprezentowanie nowego sposobu chodzenia, dla każdej z czterech głównych postaci filmu. Najlepszych naśladowców Baby Beetles nagrodzono oklaskami. Trzeci i czwarty tydzień Piłka Toma. Kluczowe słowa i zwroty, które poznały dzieci to: red, blue, rainbow, Where s my…, Lets lool Hurray!. Kończąc zajęcia dzieci powtarzają zwrot: Goodbye, see you soon!. W czasie zabaw z piłką dzieci doskonale wskazywały piłkę w odpowiednim kolorze.
Tydzień 3
Tydzień z piłką zapewnił dzieciom wiele atrakcji. Początkowo przedszkolaki obejrzały film jak postacie Baby Beetles bawią się piłką. Następnie same chętnie naśladowały gest odbijania piłki i wspólnie powtarzały słowo ball. Podczas piosenki Bouncy ball, bounce for me! przedszkolaki siedząc w kręgu toczyły do siebie piłkę. Dziecko, które złapało piłkę i poprawnie wypowiedziało nowo poznane słowo otrzymało w nagrodę naklejkę Baby Beetles. W tym tygodniu najmłodsza grupa – „Biedroneczki” przy wykorzystaniu chusty animacyjnej wspólnie zaprojektowała ogromną piłkę, która posłużyła im do zabawy. Dzieci wykonały także indywidualne prace. Przy stolikach z wykorzystaniem kredek stworzyły własne piłki. Najlepsze prace zostały nagrodzone naklejkami.
Tydzień 2
W drugim tygodniu projektu dzieci z grypy Biedronki oraz Motylki realizowały temat „Mój samochód- My car.” W tym tygodniu słowa klucz to : car, Fast, my, go. Przedszkolaki obejrzały film, wysłychały piosenkę oraz wykonały zadanie. Grupa Sówki w drugim tygodniu i trzecim tygodniu świętowaliśmy urodziny Toma. Dzieci poznały i powtarzały kluczowe słowa: Dog, Cat, present, balloon, say, Com with me, Happy Birthday, Goodbye. Większość przedszkolaków używała zwrotów Well done, See you soon! Listen!, Say with me!. Było też poszukiwanie i wskazywanie drogi do prezentu( karta pracy). Zwrot Happy Birthday dzieci stosują kiedy któreś dziecko świętuje urodziny.
Tydzień 1
W pierwszym tygodniu realizacji projektu „Łódzkie Dwujęzyczne” dzieci z grupy Biedronki (3-4 lata) oraz Motylki (4,5 lat) zaczęły realizować pakiet początkowy, którego bohaterami są żuczki Baby Beetles ( Zoom- jest najbardziej energicznym żuczkiem, Ring Ring to żuczek ”komunikator”, Splish Splash opowiada o naturalnym świecie przyrody oraz Tic Toc, który robi wszystko we właściwym czasie. Przez 9 tygodni głównym bohaterem jest Zoom. Dzieci realizowały temat Bawmy się- Let's Play. Przedszkolaki z grupy Sówek zrealizowały blok tematyczny Hello. Dzieci poznały głównych bohaterów serii: Tom i Keri, śpiewały powitalną piosenkę i wzajemnie pozdrawiali się poznanym słowem- hello. Dzieci poznały kluczowe słowa: hello, Tom, Keri, yellow, haus. Dodatkowo niektóre dzieci rozwinęły swoje umiejętności językowe o zwroty sing, play, come. Dzieci śpiewały rysowały i kolorowały postacie Toma i Kerii.

6 listopada dzieci z oddziałów przedszkolnych zaczęły przygodę z programem "Łódzkie Dwujęzyczne". Grupy: „Biedronki” i ,,Motylki” zapoznały się z nowymi postaciami Żuczków z seri „Baby Beetles”. Natomiast grupa najstarsza „Sówki” z postaciami „Tom and Keri”. Pierwsza z przygód okazała się niezwykle interesująca. Dzieci z ogromną radością po obejrzeniu bajki wprowadzającej uczestniczyły we wspólnej zabawie, w której użyto nowo poznanych słów. Sówki wykonały już pierwsze zadanie.