Przygotowanie do śniadania - doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
9.30 – 10.00
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą - zajęcia wychowawczo – dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju.
10.00 – 11.30
Swobodna aktywność dzieci.
Zabawy dowolne na placu zabaw.
Spacery.
Wycieczki.
Zajęcia ruchowe w Sali.
11.30 – 12.30
Przygotowanie do obiadu - kształtowanie nawyków higienicznych, wspieranie samodzielnych działań dziecka.
12.30 – 13.30
Odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej lub słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela.
13.30 – 14.00
Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych.
14.00 – 14.30
Przygotowanie do podwieczorku - wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.